Internet dnes lidé využívají opravdu v mnoha směrech, je to také pro nás způsob, jak se dovědět něco nového, jak se naučit novým koníčkům a zvyklostem, prohlédnout si živě zázračná místa na naší planetě. Internet a web je dnes také implementován v mnoha směrech také ve školách. Najdeme zde interaktivní tabule, možnost využití tabletů a notebooků.
Samozřejmostí je dnes využití systému pro zapisování známek a hodnocení studentů. Ten se ujal nejprve na vysokých školách, kde vystřídal indexy, ale později také na středních školách, kde je většino znám jako systém bakalář.
Působí to velice ekologicky, ale také to urychlí čas se zapisováním tiskem a jinými záležitosti, které můžou odvádět od studia nebo výuky. Hlavním trendem ve světě internetu dnes není ale vzdělání a výuka, ale právě podnikání. Zde se internet využívá k propagaci, bylo zjištěno, že se jedná o vysoce kvalitní výukový nástroj, který může firmě pomoct s minimálními náklady oslovit potřebné cílové skupiny zákazníků a generovat tak mnohonásobně vyšší zisk. To zní až přímo pohádkově a nejlepší na tom je, že to opravdu funguje.
Přitom se nejedná o nic složitého stačí mít funkční web a facebookovou stránku, kde můžeme publikovat náš obsah, historii naší společnosti, povídání o nových produktech a aktualitách v oboru. To jsou všechno oblasti, které můžou zákazníka opravdu zaujmout. Zde však nastává problém.
Existuje spoustu jedinců nebo firem, které prodávají a nabízejí stejné nebo alespoň podobné produkty jako my, musíme tedy zákazníka něčím zaujmout, něčím vyčnívat a dosáhnout tak jedinečnosti a originality. To je mnohdy těžké, protože prostě někdy nejde vymyslet něco jiného a nového čím bychom zákazníka zaujali.
Proto nemusíme hledat originalitu v naší výrobě, ale můžeme se zaměřit na náš web a propagaci našich článků. Většina z nás již jistě slyšela pojem SEO nebo také optimalizace webového prohlížení. Jde tedy o upravení klíčových slov na našem webu takovým způsobem, kterým zaujmeme zákazníka a budeme se v rámci prohlížení zobrazovat vždy na prvním místě.