Tvorba webových stránek je ve současnosti skutečně velice jednoduchá. Pokud vám stačí relativně skromný web, nebudete mít problém si ho během několika hodin vytvořit. Stačí k tomu využít volně stažitelné nástroje, se kterými je tento druh práce hračka. I grafika se dnes dělá daleko snadněji, než tomu bylo v minulých letech. Ovšem to není ani zdaleka všechno. Proto, abyste měli stránky, kam nezavítají návštěvníci pouze jednou nebo dvakrát, ale budou je chtít navštěvovat s železnou pravidelností, je potřeba udělat mnohem více. A často se bez cizí profesionální pomoci ani nedokážete pohnout z místa.
Základem dobrých webovek není jejich grafika, ale psaný obsah. Kvůli němu je budou lidé navštěvovat. Pokud si myslíte, že vykouzlíte v Corelu pár hezkých obrázků a lidé se na váš web jen pohrnou, jste na velkém omylu. Vždy si musíte ujasnit, čím chcete potencionální návštěvníky oslovit a navržené šablony se pak držet. Jakmile se odkloníte, ztratíte své příznivce a nové budete hledat velice složitě. Důležité také je, abyste předkládali neustále nový a zároveň kvalitní obsah. Internetové stránky, které se neaktualizují jsou jako časopis. Jakmile ho jednou dočtete, už se k němu budete někdy stěží vracet.
Buďte kamarádi s vyhledávači
Tvorbu i obsah stránek dokážete zvládnout sami i když jste naprostí laici, ale co se jedná zviditelnění se ve vyhledávačích, tam byste se již měli obrátit na profesionální firmu v oblasti SEO. Být mezi prvními deseti či dvaceti ve vyhledávačích je tím hlavním faktorem, díky kterému váš web lidé najdou. To je ta meta, které byste měli chtít dosáhnout, ale nedokážete to sami. A to ani když máte o této problematice i nějaké povědomí. Jedná se totiž o poměrně náročnou práci, která v sobě zahrnuje tvorbu zpětných odkazů a speciálních článků, což nemůže efektivně dělat jeden člověk, ale je potřebný tým zkušených profesionálů.